joga dla każdego

Zajęcia odbywają się:

  • poniedziałki w godz. 10:00 – 11:30
  • wtorki  w godz. 16:30 – 18:00, 18:30 – 20:00, 20:30 – 22:00 oraz od kwietnia 2017 w godz. 8:00 – 9:30
  • czwartki w godz. 16:30 – 18:00, 18:30 – 20:00, 20:30 – 22:00
  • piątki godz. 10:00 – 11:30, 18:00 – 19:30, 19:45 – 21:15
  • soboty godz. 9:00 – 10:30, 17:30 – 19:00

Joga dla każdego to zajęcia hatha jogi z pomocami dopasowane do możliwości uczestników, sekwencje o różnym tempie i poziomie trudności. Dzięki wykorzystaniu dodatkowych akcesoriów takich jak wałki, klocki, koce itp. zajęcia są odpowiednie zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych adeptów jogi. Zajęcia te charakteryzuje duże urozmaicenie doboru pozycji a także możliwość przeprowadzenia sekwencji pod kątem potrzeb uczestników. Doskonała gimnastyka zdrowotna dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku. Świetna profilaktyka i łagodzenie dolegliwości przy bólach i zwyrodnieniach kręgosłupa, wadach postawy, chorobach krążenia, menopauzie i osteoporozie.

Joga dla każdego styl vinyasa  to praktyka jogi, w której przechodząc płynnie z pozycji w pozycję tworzymy układ asan przeplatanych vinyasami. Taki układ pomaga nam zsynchronizować ruch ciała z oddechem Wynikanie jednej pozycji z drugiej pozwala na zachowanie tempa praktyki dostosowanej do oddechu, co pomaga w głębszym wchodzeniu w asany oraz korzystnie wpływa na krążenie. Płynność i lekkość praktyki Vinyasy Jogi umożliwia każdemu zniesienie własnych ograniczeń zarówno w ciele jak i umyśle.

Co zabrać:
Swobodny strój sportowy nie krepujący ruchów, skarpetki i bluza na relaks oraz jeśli posiadasz – matę do jogi, jeśli nie – są do wypożyczenia na miejscu.
Pamiętaj, żeby obfitszy posiłek zjeść co najmniej 2 godziny przed zajęciami, lekki – godzinę.

Rezultaty:
Poprawa samopoczucia następuje już po pojedynczych zajęciach, efekty zdrowotne przy systematycznej praktyce – po kilku tygodniach.

Jak wyglądają zajęcia jogi:

Ćwiczymy na matach na boso. Używamy do ćwiczeń specjalnych akcesoriów (koce, paski, kostki drewniane, etc.) dostępnych na sali.
Zajęcia zaczynają się krótkim wprowadzeniem, po którym następuje sekwencja intensywniejszych ćwiczeń i kończą się sekwencją wyciszającą i relaksem.

Jak często?
Aby efekty były trwałe ważna jest systematyczność. Optymalnie 2-3 razy tygodniu.

Jakie efekty:

  • - wzmacnia cały aparat ruchu i uelastycznia mięśnie
  • - pomaga zapanować nad stresem
  • - łagodzi bóle kręgosłupa i stawów
  • - spowalnia proces starzenia, doskonała profilaktyka osteoporozy, chorób krążenia, regulacja gospodarki hormonalnej
  • - pozwala na powrót do formy po porodzie i na dobrą kondycję w czasie menopauzy

ProwadzącyPaulina Maliszewska, Renata Hille, Dominik Pędzich,  Dagmara Bajorek

Cena:

  • - karnet na 8 zajęć – 160 zł (20 zł za jedną lekcję),
  • - karnet na 6 zajęć – 135 zł (22,50 zł  za jedną lekcję),
  • - karnet na 4 zajęcia - 100 zł (25 zł za jedną lekcję),
  • - zajęcia pojedyncze – 30 zł (po pierwszych zajęciach możliwość dopłaty do abonamentu).

*Zniżki dla emerytów, rencistów i studentów wg cennika. Dla posiadaczy Karty Rodziny Dużej 20% zniżki. Rabat rodzinny - 20% od ceny podstawowej karnetu przy zakupie co najmniej dwóch abonamentów – zniżki nie dodają się.
*Akceptujemy Multikarnety OK System za dopłatą 5 zł za wejście oraz Karty Sportowo-Rekreacyjne Sodexo.

*Akceptujemy Multikarnety OK System za dopłatą 5 zł za wejście oraz  Karty Sportowo-Rekreacyjne Sodexo.

Zapisy: osobiście przed zajęciami