Joga dla kobiet w ciąży

Zajęcia we wrześniu odbywają się:

  • wtorki w godz.: 12:00 – 13:30
  • czwartki w godz.: 12:00 – 13:30

Kombinacja wzmacniających, rozciągających, otwierających oraz relaksujących pozycji prowadząca do poprawy samopoczucia w czasie ciąży oraz przygotowująca ciało do porodu. Poprzez bezpieczną, budującą siłę i wytrzymałość praktykę ćwiczące stają się bardziej świadome swojego ciała i oddechu, co dodaje pewności siebie i ułatwia poród.

Dla Pań w ciąży odpowiednie będą również zajęcia  jogi regeneracyjnej (środy 19:30) oraz  jogi kręgosłupa (poniedziałki 17:30, 19:30, wtorki 10:00, środy 17:30) prowadzonych przez Sylwię Pędzich oraz zajęcia jogi dla każdego prowadzone przez Paulinę Maliszewską -  sprawdź plan.

Warto wiedzieć:

  • - zajęcia są przeznaczone dla kobiet w ciąży w II i III trymestrze, a także – w przypadku pań praktykujących jogę przed ciążą lub uprawiających inne aktywności fizyczne przed poczęciem – w I trymestrze. Aby dopasować ćwiczenia do samopoczucia ćwiczących wskazane jest szczegółowe opisanie samopoczucia i stanu zdrowia nauczycielowi prowadzącemu zajęcia.
  • - wskazana konsultacja z lekarzem prowadzącym, ale zaświadczenie nie jest potrzebne,
  • - swobodny strój sportowy, szczególnie proszę zwrócić uwagę, żeby nie uciskać brzucha,
  • - lekki posiłek należy spożyć najpóźniej godzinę przed zajęciami, proszę również nie przychodzić na głodno, aby nie odczuwać zmęczenia po ćwiczeniach, zalecane jest regularne uczęszczanie na zajęcia co najmniej 1 raz w tygodniu.
  • - regularne ćwiczenia 2 razy w tygodniu znacznie zwiększają pozytywne efekty wykonywanych ćwiczeń.

Co zabrać:
swobodny strój sportowy nie krepujący ruchów, skarpetki i bluza na relaks. Jeśli posiadasz  matę do jogi, warto wziąć ze sobą i mieć swój własny kawałek podłogi,  jeśli nie – maty są również dostępne na miejscu.

Rezultaty:

Poprawa samopoczucia następuje już po pojedynczych zajęciach, efekty zdrowotne oraz wpływ na ogólne samopoczucie przy systematycznej praktyce – po kilku tygodniach.

Jak często ?

Aby efekty były trwałe ważna jest systematyczność. Optymalnie 2 razy tygodniu.

Zobacz zdjęcia z zajęć

Zagadnienia poruszane we wrześniu *:

  1. (04.09.2018) Jak i po co ćwiczyć w czasie ciąży? – sekwencja wprowadzająca podstawowe pozycje; praktyczne wskazówki odnośnie przygotowania się do ćwiczeń
  2. (06.09.2018) Bóle kręgosłupa – czyli co zrobić, żeby nie bolały plecy; pozycje łagodzące bóle i wzmacniające plecy; kiedy potrzebna jest dodatkowa pomoc, taka jak masaże czy rehabilitacja; jak organizować pracę w domu, żeby nie przeciążać kręgosłupa
  3. (11.09.2018) Joga kręgosłupa – sekwencja przekrojowa wzmacniająca plecy.
  4.  (13.09.2018) Otwieramy obszar bioder – pozycje przygotowujące miednicę do porodu; ćwiczenie mięśni dna miednicy i ich znaczenie
  5. (18.09.2018) Sekewencja przekrojowa – ćwiczenia wzmacniające nogi i mięśnie dna miednicy
  6. (20.09.2018) Weź głeboki wdech! – rola oddechu w czasie ciąży i podczas porodu, pozycje otwierające klatkę piersiową i wzmacniająceprzeponę
  7. (25.09.2018) Jak rześko przebyć dzień? – sekwencja pozycji rozciągających, likwidujących ociężałość i dodających energii na cały dzień;
  8. (27.09.2018) Uwaga! Przemytnik arbuzów;-) - wzmacnianie i rozluźnianie mięśni brzucha, jak zapobiegać rozstępom; co to jest rozszczepienie mięśnia prostego brzucha.

*Możliwy jest udział w całym kursie lub w pojedynczych zajęciach.

Prowadzący: Sylwia Pędzich, prowadzi zajęcia jogi w ciąży od 2005 roku, jogę ćwiczy od 1995 roku, mama Krzysia i Marysi :-)

Dla chętnych, na życzenie, materiały do praktyki w domu, zestawy ćwiczeń na okres połogu, konsultacje indywidualne po zajęciach.

Cena:

  • - abonament na 8 zajęć ważny miesiąc – 160 zł (20 zł za jedną lekcję); zniżka studencka – 150 zł
  • - abonament na 8 zajęć bez terminu ważności – 200 zł (25 zł za jedną lekcję); zniżka studencka – 185 zł
  • - abonament na 4 zajęcia ważny miesiąc – 100 zł (25 zł za jedną lekcję); zniżka studencka – 95 zł
  • - abonament na 4 zajęcia beż terminu ważności – 120 zł (30 zł za jedną lekcję); zniżka studencka – 115 zł
  • - zajęcia pojedyncze – 35 zł (po pierwszych zajęciach możliwość dopłaty do abonamentu).

* Dla posiadaczek Karty Rodziny Dużej 20% zniżki. Rabat rodzinny 10% od każdego wykupionego abonamentu (przy zakupie co najmniej dwóch abonamentów).
*Akceptujemy Multikarnety OK System za dopłatą 10 zł za wejście oraz Karty Sportowo-Rekreacyjne Sodexo.

Zapisy: osobiście przed zajęciami