Joga dla kobiet w ciąży

Zajęcia odbywają się:

  • wtorki i czwartki w godz.: 12:00 – 13:30

Kombinacja wzmacniających, rozciągających, otwierających oraz relaksujących pozycji prowadząca do poprawy samopoczucia w czasie ciąży oraz przygotowująca ciało do porodu. Poprzez bezpieczną, budującą siłę i wytrzymałość praktykę ćwiczące stają się bardziej świadome swojego ciała i oddechu, co dodaje pewności siebie i ułatwia poród.

Uwaga! Zapraszamy również do udziału w zajęciach  jogi regeneracyjnej (środy godz. 19:30 – 21:00 – wymagana wcześniejsza rezerwacja sms-owa), które również będą odpowiednie dla ciężarnych.

Warto wiedzieć:

  • - zajęcia są przeznaczone dla kobiet w ciąży w II i III trymestrze, a także – w przypadku pań praktykujących jogę przed ciążą lub uprawiających inne aktywności fizyczne przed poczęciem – w I trymestrze. Aby dopasować ćwiczenia do samopoczucia ćwiczących wskazane jest szczegółowe opisanie samopoczucia i stanu zdrowia nauczycielowi prowadzącemu zajęcia.
  • - wskazana konsultacja z lekarzem prowadzącym, ale zaświadczenie nie jest potrzebne,
  • - swobodny strój sportowy, szczególnie proszę zwrócić uwagę, żeby nie uciskać brzucha,
  • - lekki posiłek należy spożyć najpóźniej godzinę przed zajęciami, proszę również nie przychodzić na głodno, aby nie odczuwać zmęczenia po ćwiczeniach, zalecane jest regularne uczęszczanie na zajęcia co najmniej 1 raz w tygodniu.
  • - regularne ćwiczenia 2 razy w tygodniu znacznie zwiększają pozytywne efekty wykonywanych ćwiczeń.

Co zabrać:
swobodny strój sportowy nie krepujący ruchów, skarpetki i bluza na relaks. Jeśli posiadasz  matę do jogi, warto wziąć ze sobą i mieć swój własny kawałek podłogi,  jeśli nie – maty są również dostępne na miejscu.

Rezultaty:

Poprawa samopoczucia następuje już po pojedynczych zajęciach, efekty zdrowotne oraz wpływ na ogólne samopoczucie przy systematycznej praktyce – po kilku tygodniach.

Jak często ?

Aby efekty były trwałe ważna jest systematyczność. Optymalnie 2 razy tygodniu.

Zobacz zdjęcia z zajęć

Przykładowy program zajęć:

  1. Aktywność fizyczna w czasie ciąży – sekwencja wprowadzająca podstawowe pozycje
  2. Bóle kręgosłupa – czyli co zrobić, żeby nie bolały plecy
  3. Otwieramy obszar bioder – pozycje przygotowujące miednicę do porodu
  4. Weź głeboki wdech – praca w pozycjach otwierających klatkę piersiową i wzmacniających przeponę
  5. Rozluźnij brzuch! – pozycje rozluźniające brzuch, relaksujące skórę, tworzące przestrzeń dla Maluszka
  6. Jak rześko przebyć dzień? – sekwencja pozycji rozciągających, likwidujących ociężałość i dodających energii na cały dzień
  7. Spokojny sen – pozycje wyciszające, pozwalające usunąć zmęczenie i rozluźnić się przed snem
  8. Powitanie Ziemi - wykorzystanie poznanych pozycji w codziennych czynnościach i podczas porodu

Prowadzący: Sylwia Pędzich, prowadzi zajęcia jogi w ciąży od 2005 roku, jogę ćwiczy od 1995 roku, mama Krzysia (już 11 lat!) i Marysi (8 lat:-)

Dla chętnych materiały do praktyki w domu, zestawy ćwiczeń na okres połogu, konsultacje indywidualne po zajęciach.

Cena:

  • - abonament na 8 zajęć – 200 zł (25 zł za jedną lekcję),
  • - abonament na 4 zajęcia – 120 zł (30 zł za jedną lekcję),
  • - zajęcia pojedyncze – 35 zł (po pierwszych zajęciach możliwość dopłaty do abonamentu).

* Dla posiadaczek Karty Rodziny Dużej 20% zniżki. Rabat rodzinny 10% od każdego wykupionego abonamentu (przy zakupie co najmniej dwóch abonamentów).
*Akceptujemy Multikarnety OK System za dopłatą 10 zł za wejście oraz Karty Sportowo-Rekreacyjne Sodexo.

Zapisy: osobiście przed zajęciami