pobudka-z-joga

Zajęcia odbywają się w :

  • środy w godz.: 8:00  – 9:00 (Studio czynne od 7:50) – zaczynamy 7 listopada!

Poprawiająca nastrój i dodająca energii PORANNA SESJA JOGI to dobry pomysł, aby rześko zacząć dzień i obudzić świadomość.

Co zabrać:
Swobodny strój sportowy nie krepujący ruchów, skarpetki i bluza na relaks oraz jeśli posiadasz – matę do jogi, jeśli nie – są do wypożyczenia na miejscu.

Pamiętaj, żeby obfitszy posiłek zjeść co najmniej 2 godziny przed zajęciami, lekki – godzinę.

Rezultaty:
Poprawa samopoczucia następuje już po pojedynczych zajęciach, efekty zdrowotne przy systematycznej praktyce – po kilku tygodniach.

Jak wyglądają zajęcia jogi:
Ćwiczymy na matach na boso. Używamy do ćwiczeń specjalnych akcesoriów (koce, paski, kostki drewniane, etc.) dostępnych na sali. Zajęcia zaczynają się krótkim wprowadzeniem, po którym następuje sekwencja intensywniejszych ćwiczeń i kończą się sekwencją wyciszającą i relaksem.

Jak często?
Aby efekty były trwałe ważna jest systematyczność.

Jakie efekty:

  • - wzmacnia cały aparat ruchu i uelastycznia mięśnie
  • - pomaga zapanować nad stresem
  • - łagodzi bóle kręgosłupa i stawów
  • - spowalnia proces starzenia, doskonała profilaktyka osteoporozy, chorób krążenia, regulacja gospodarki hormonalnej
  • - pozwala na powrót do formy po porodzie i na dobrą kondycję w czasie menopauzy

Prowadzący: Ania Tomtas

Zapisy: osobiście przed zajęciami (wcześniejsze zapisy nie są wymagane, chyba że dana oferta opisana jest inaczej).