1. Czy na zajęcia obowiązują zapisy?
Jeżeli w planie nie jest wyraźnie zaznaczone, że należy dokonać zapisu, oznacza to, że nie trzeba sie wcześniej zapisywać – wystarczy przyjść na 15 – 10 minut przed wybranymi zajęciami, żeby dokonać formalności.
Uwaga! Recepcja czynna tylko w przerwach miedzy zajęciami i przez kwadrans po ostatnich zajęciach.

2. Jaki strój jest najlepszy do jogi?
Potrzebny jest swobodny strój sportowy typu legginsy/t-shirt, ćwiczymy na boso na matach do jogi więc przydadzą się ciepłe skarpetki i bluza na relaks oraz klapki na poruszanie się po obiekcie.

3. Czy muszę mieć swoją matę?
Docelowo dobrze jest zaopatrzyć się w swoją matę antypoślizgową do jogi (karimata nie nadaje się), ale na początku jest możliwość wypożyczenia maty na miejscu. Instruktor również może doradzić jaką matę i gdzie można nabyć.

4. Czy mogę jeść przed zajęciami?
Nie należy przychodzić na zajęcia z pełnym żołądkiem. Obfity posiłek jemy nie później niż 3 godz. przed zajęciami, jeśli musisz coś zjeść – lekka przekąska na godzinę przed. Panie w ciąży nie powinny przychodzić na zajęcia na głodno i mogą też mieć butelki z napojami na zajęciach.

5. W planie zajęć nie ma podziału na stopień zaawansowania, czy dam sobie radę na zajęciach?
Tworzymy nowe grupy w nowym miejscu. W zależności od potrzeby będziemy rozszerzać ofertę zajęć o stopnie zaawansowania. Mamy jednak doświadczoną kadrę, która potrafi tak zorganizować zajęcia, że każdy znajdzie dla siebie coś interesującego zarówno osoba zupełnie początkująca jak i zaawansowana.

6. Czy przy korzystaniu z kart OK System (Multikarnet) konieczna jest rezerwacja miejsca?
Rezerwacje obowiązują tylko na zajęcia oznaczone w grafiku gwiazdką*.

REGULAMIN STUDIA JOGA WITA

1. Do praktyki asan nie należy przystępować z pełnym żołądkiem (minimum godzina po bardzo lekkim posiłku, po obfitym – cztery).
2. Na zajęcia przychodzimy 15 – 10 minut wcześniej aby przygotować się do ćwiczeń. Osoby spóźnione więcej niż 5 minut nie będą wpuszczane na salę chyba, że wcześniej, telefonicznie, poinformują o tym swojego instruktora.
3. Wszelkie dolegliwości i problemy zdrowotne, wcześniejsze kontuzje należy zgłosić nauczycielowi przed zajęciami.
3. Kobiety w czasie menstruacji oraz w ciąży powinny poinformować o tym nauczyciela.
4. Jeśli w trakcie zajęć pojawia się złe samopoczucie należy o tym niezwłocznie poinformować osobę prowadzącą.
5. Obuwie pozostawiamy w przeznaczonym do tego miejscu, można używać lekkiego obuwia zmiennego do poruszania się po obiekcie. Odzież pozostawiamy w szatni. Pieniądze i inne cenne przedmioty zabieramy ze sobą na salę.
6. Po sali poruszamy się boso. Nie depczemy po matach innych uczestników zajęć.
7. Wszelkie pytania i wątpliwości należy zgłaszać po zajęciach. W czasie trwania zajęć zachowujemy ciszę, rozmowy ograniczamy do minimum. Na czas zajęć wyłączamy telefony komórkowe i inne urządzenia elektroniczne.
8. W czasie zajęć nie żujemy gumy. Nie pijemy żadnych płynów z wyjątkiem zajęć Joga dla Kobiet w Ciąży.
9. Nie pomagamy innym uczestnikom w wykonywaniu ćwiczeń, chyba że na wyraźną prośbę nauczyciela.
10. Sprzęt, z którego korzystamy, trzeba po zajęciach odłożyć na właściwe miejsce.
11. Przed zajęciami dokonujemy opłaty za zajęcia lub zaznaczamy swoją obecność na liście.
12. Abonament jest ważny na dowolne zajęcia z grafiku, chyba że w cenniku jest zaznaczone inaczej.
14. Osoby niepełnoletnie muszą przed zajęciami okazać zgodę rodzica lub opiekuna na uczestnictwo w zajęciach.
15. W zajęciach Joga dla Kobiet w Ciąży można uczestniczyć po ukończeniu 13 tygodnia ciąży. Wskazana konsultacja lekarska. Zaświadczenie nie jest wymagane.