Joga łagodna
Zajęcia prowadzone w wolniejszym tempie, uczące precyzyjnej pracy w pozycjach, dopasowane do możliwości ćwiczących poprzez użycie dodatkowych akcesoriów takich jak np. paski, klocki drewniane, wałki. Poprzez dłuższe pozostawanie w precyzyjnie ustawionych pozycjach ćwiczący doświadcza szczególnego rodzaju medytacji.

Joga dynamiczna
Sekwencje asan (pozycji jogicznych) o wzrastającym stopniowo poziomie trudności bazująca na klasycznych pozycjach jogi z użyciem dodatkowych pomocy, jeśli są konieczne do właściwego wykonania pozycji.

Joga dla kobiet w ciąży z Sylwią Pędzich
Kombinacja wzmacniających, rozciągających, otwierających oraz relaksujących pozycji prowadząca do poprawy samopoczucia w czasie ciąży oraz przygotowująca ciało do porodu. Poprzez bezpieczną, budującą siłę i wytrzymałość praktykę ćwiczące stają się bardziej świadome swojego ciała i oddechu co dodaje pewności siebie i ułatwia poród.

Joga po porodzie dla mam i maluchów z Sylwią Pędzich
Wzmocnienie brzucha, pleców i mięśni miednicy osłabionych po porodzie, rozluźnienie napiętych i zmęczonych barków oraz otwieranie klatki piersiowej to główny cel tych zajęć, w których można wziąć udział razem z maluszkiem. Zajęcia pomogą nowym mamom odzyskać siłę i energię w pierwszych miesiącach macierzyństwa oraz umożliwią spotkanie z innymi mamami (zajęcia dla mam z dziećmi od 6 tyg. do okresu raczkowania).

Ashtanga joga z Katarzyną Peką
Dynamiczna forma jogi bazująca na stałej sekwencji asan (pozycji jogicznych). Poprzez kombinację asan (pozycji jogicznych),  bandh (kontrolowanie energii poprzez tworzenie tzw węzłów energetycznych) i pranayamy (kontrola oddechu) ćwiczący doświadcza rozgrzewającej i oczyszczającej praktyki.

Joga dla kręgosłupa
Zestawy ćwiczeń ze zwróceniem szczególnej uwagi na prawidłową postawę ciała, wzmacnianie mięśni tułowia oraz delikatne rozciąganie. Zajęcia prowadzą do łagodzenia bólu pleców oraz budują świadomą, dopasowaną do możliwości praktykę jogi. Zajęcia odpowiednie dla wszystkich poziomówzaawansowania.

Podstawy
Zajęcia wprowadzające podstawowe zasady jogi, uczące podstawowych asan (pozycji jogicznych) oraz prawidłowego oddychania. Wolniejsze tempo zajęć oraz możliwość zadawania pytań sprawia, że zajęcia są szczególnie wskazane dla osób początkujących pragnących zaznajomić się z jogą.

Kundalini joga
Używając 4 technik: pranayamy (ćwiczeń oddechowych), ruchu, laya yogi – śpiewania mantr oraz mudr – pozycji dłoni zamykających obieg energii, kundalini joga wpływa na zbalansowanie i uzdrowienie ciała i umysłu.

Medytacja
Medytacja w grupach pozwalająca na doświadczanie głębokiego relaksu i poznawanie różnych technik medytacyjnych.

Joga regenerująca
Zajęcia bazujące na technikach relaksacyjnych i medytacyjnych, które – dzięki użyciu dodatkowych akcesoriów – pozwalają na głębokie rozluźnienie mięśni i uspokojenie układu nerwowego.